Fredagsmys!

Äntligen fredag! Idag har jag haft ganska kul. På gympan kunnde man välja om  man ville spela fotboll eller jogga. Jag och Dani valde att jogga. Vi joggade barfota längs strandkanten och det var så jävla varmt i vattnet så vi kunnde int motstå. Vi bara sprang i med T-shirt och allt! Hahha! Sedan kom vi på att våran gympalärare inte skulle bli överdrivet glad så vi fick typ ta på oss torra koftor över så att han inte såg att vi hade badat! fett nice det var, ahha! Jag följde men Dani och Hilma till deras stall och kollade på deras ridlektioner.. Sedan drog jag och Dani hem till mej efter att vi hade hyrt filmen "Torkel i knipa". Hahha så jävla skön filma! Nu är den slut. Dani ska sova här. Imorn ska jag till Ivanna, hon fyller år. Det ska bli najs! Puss på er! <33

Mmmmmm!

Känner mej bah så suugen på apelsinsorbet just nu! Mmmm den här bilden är från ung 08 i sommras då jag köpte apelsinsorbet! Mmm...


Kommentarer
Postat av: Tilda

HAHAH juste vi köpte glass när det ösregnade så stod alla under mitt lilla paraply, haha fyfan.. Sen kom stellan som var skitblöt och blötte ner hilma, hahahaahahah.

2009-09-25 @ 23:15:45
URL: http://tildubralis.blogg.se/
Postat av: Flickan

JAA! Du följde med, haha .... den där lille killen snarkad verkligen jätte högt! (ingen annan fattar vad jag menar xD)....

Var det inte kallt i vattnet! Tänk att Tommy inte märkte haha! :P



Åh .. ALPELSINSORBET! Det är så GRYMT gott! Kommer du ihåg när vi var i Norrköping och kiosken precis hade stängt !! :( :D haha <3<3

2009-09-27 @ 09:51:49

Snälla skicka en liten komentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0